La capital del cava, Sant Sadurní d’Anoia, ha acollit el 22è Cavatast que ha rebut milers de visitants que han gaudit del millor cava i de les propostes gastronòmiques de la mostra. Un any més, les primeres opinions recollides entre els assistents, organitzadors i expositors és de satisfacció generalitzada i es constata que el Cavatast manté l’interès dels elaboradors, que han tornat a omplir la Rambla de la Generalitat d’una gran varietat de referències. Així, a partir de les valoracions recollides per l’empresa d’opinió pública The Whatsons, el públic atorga Cavatast una valoració general de 9 sobre 10 i el 97% dels assistents mostren intenció de repetir en la propera edició.
Pel que fa a la procedència del públic, més de la meitat dels assistents provenen de la província de Barcelona, tot i que augmenta també el públic local (27%). A més, la presència de públic internacional creix de manera notable en aquest Cavatast. El perfil del visitant continua sent majoritàriament femení (57% dones i 43% homes), i enguany augmenta el públic d’entre 45 i 54 anys i també s’ha detectat un augment entre els assistents menors de 30 anys.
Enguany també ha augmentat la intenció de despesa dels visitants, que en termes generals se situa per sobre dels 60€ per persona. Les vendes de cava a la botiga del Cavatast han augmentat un 5’5 % respecte de l’any passat, arribant a les 1.800 ampolles venudes.
El compromís i l’exigència en fer una mostra referent també l’entomen els expositors, que un any més han dificultat molt l’elecció, per part del jurat, de l’estand millor decorat. El guanyador del Cavatast 2018 ha estat l’estand de Molí Parellada, seguit de Muscàndia, Pedregosa i Perelada.
Filed under: Banc de notícies, Uncategorized |
Deixa un comentari