Presentaran uns nous prototips de begudes a base de sucs de fruita que es conserven només amb extractes naturals

CaixaBank reafirma la seva aposta pel sector agroalimentari i estarà amb la present en el Saló Internacional de l’Alimentació, Begudes i Food Service, Fira Alimentaria i, més concretament, amb el patrocini de l’espai exclusiu The Alimentaria Hub on s’hi organitzaran congressos, ponències, presentacions de nous productes i networkings, entre d’altres activitats. Destaca, especialment, la presentació que es realitzarà el dimecres 18 d’abril a l’estand de CaixaBank, ubicat dins de The Alimentaria Hub, en la qual la Càtedra AgroBank Qualitat i Innovació en el Sector Agroalimentari de la Universitat de Lleida (UdL) donaran a conèixer dos nous prototips de begudes a base de sucs de fruita que es conserven només amb extractes naturals i sense necessitat de conservants químics.

A més de la presentació amb degustació que comptarà amb l’assistència de l’equip d’investigació de la UdL, l’stand de CaixaBank també acollirà d’altres activitats rellevants per al sector com la presentació de la tercera edició de la Guía IberOleum que recull els millors olis d’oliva verges extra (aove) espanyols. Així mateix, també s’aprofitarà la celebració d’una de les fires d’alimentació més importants a nivell mundial per a crear sinèrgies amb actors estratègics del sector, i més concretament, amb agents locals, com són els Grups d’Acció Local Pesquers de Terres de l’Ebre i Costa Brava.

Cal recordar que el passat gener, Alimentària i CaixaBank varen signar un acord estratègic de col·laboració que té com a objectiu reforçar la internacionalització del sector agroalimentari, així com incrementar la competitivitat d’aquesta indústria a través del foment de la innovació i la qualitat.

L’acord contempla el patrocini per part de CaixaBank de The Alimentària Hub en qualitat de ‘Global Partner’. L’espai consisteix en una àrea de 5.000 m2 destinada a congressos, ponències, presentacions d’estudis i nous productes, exposicions i una zona de networking. S’estima que a The Alimentària Hub tindran lloc més d’11.000 reunions de negocis amb compradors internacionals assistents a Alimentària.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

w

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: